niedziela, 4 sierpnia 2013

shc elements

Cześć kochani!
Dawno nie pisałam,przepraszam znowu moja wina. Ostatnio bardzo wiele się wydarzyło,to był cudowny czas,myślę,że piękne wspomnienia pozostaną mi w głowie na długo. Na początek przeżyłam najlepszy weekend w życiu,czyli "Festiwal Gdańsk Dźwiga Muzę". Oprócz kilku godzin wyczerpujących warsztatów tanecznych udało mi się być na koncertach wielu niesamowitych wykonawców,zespołów. Najbardziej cieszę się z bycia na koncercie Krs Ona,Te-Trisa,Happysad i Mariki. To był piękny czas,który spędziłam z przyjaciółmi i poznałam wiele nowych osób. Następnym takim hip-hopowym wydarzeniem było "SHC elements". Pierwszy tego typu event zorganizowany w Polsce przedstawiający w bardzo dobry sposób całą kulturę hip hopu. Zaczynając od targów odzieży,pokazu mody takowych ciuchów,przez graffiti,zawody taneczne i kończąc na koncertach. Tutaj miałam okazję drugi raz zobaczyć Te-Trisa ale pierwszy raz również usłyszeć na żywo genialnego C plusa. Do tego plaża,spotkania z przyjaciółmi,na prawdę genialne wakacje! W dzisiejszej notce chciałam Wam pokazać zdjęcia z pokazu mody,o którym wcześniej wspomniałam.

    

    


    

            


    

            


            

    


 Jak Wam się podobają stylówy? Ubrałybyście się w taki sposób,bo moim zdaniem niektóre outfity są na prawdę fajne:)
I jeszcze jedna sprawa! Ostatnio pisałam Wam,że nagrywałam teledysk dla Jasnej Strefy. Tutaj macie link do niego,oglądajcie,lajkujcie na facebooku i udostępniajcie dalej:D
http://www.youtube.com/watch?v=X2Q4Hh79Qpo

21 komentarzy:

  1. Niektóre zestawy mi się podobają;D Nawet bardzo;)
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. w niektóre zestawy to bym się ubrała :p
    ale wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dzień naprawdę udany! Też bym chciała tak spędzić weekend. Najlepsze co moge sobie wyobrazić to spotkania z przyjaciółmi.
    Co do stylizacji we wszystkich bym chodziła. Są świetne!
    Bardzo fajny blog! Będę wpadała częściej!
    +zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre faktycznie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna to Ty jesteś :*

    http://sultriiness.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. stylówy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Musiała być dobra zabawa :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo to musiało być super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne outfity! Bardzobardzo mi się podobają, ubrałabym się tak:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pokaz! Zestawy świetne, mimo, że luźne to bardzo kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moje klimaty ale całe wydarzenie według mnie było fajnie zaplanowane :-)
    Pokaz mody podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. musiało być fajnie :)
    styl mają świetny *___*

    OdpowiedzUsuń
  13. Love those pics x

    www.thesequincinderella.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się! :D
    Zapraszam do mnie http://nikoorek.blogspot.com/2013/08/zdjecia-z-eliza.html

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjecia, swietny styl *3*

    OdpowiedzUsuń